• 15 mrt

    2013

    DOEN Legal voorbeeld van klantgericht werken in de advocatuur

    Deze keer wordt DOEN Legal aangehaald in het artikel: “Kroon de cliënt tot koning!” van Etienne Jager van Van Emden Marketing Consultancy. Zie www.vanemdenmc.nl en www.mr-online.nl

     

    Etienne Jager schrijft:

    “Denkt u dat het in de advocatuur zo’n vaart niet loopt? U vergist zich wel degelijk. Het nieuwe advocatenkantoor DOEN Legal is hier een goed voorbeeld van. Eigenaren, Esther Brons-Stikkelbroeck en Bert-Jan van den Akker werken continu aan het overtreffen van de verwachtingen van hun cliënten met als doel volledige klanttevredenheid. “Dat begint met luisteren en vragen wat de cliënt verwacht en waardeert. Vervolgens stellen wij alles in het werk om dat te overtreffen. We proberen de cliënt positief te blijven verrassen. Dat kan alleen door ingesleten patronen en conventies los te laten”. DOEN Legal onderscheidt zich ten opzichte van andere kantoren, omdat zij haar dienstverlening heeft opgebouwd op vernieuwende concepten die samen met klanten zijn ontwikkeld. Het is dus niet vreemd dat zij een gemiddelde klantwaardering van 9 heeft.

    Wilt u, als advocaatkantoor, daadwerkelijk klantgericht ondernemen, dan is wellicht het meest lastige het loslaten van het bestaande. U begint namelijk aan iets waarvan niemand precies weet waartoe het leidt. Kortom, durft u uw cliënt tot koning te kronen?”

    Wilt u ook tot koning worden gekroond en met ons meeDOEN, bel dan 06-280909 55/66 .

     

4 reacties op “DOEN Legal voorbeeld van klantgericht werken in de advocatuur”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Klanten die Doen