• 15 mei

    2018

    Wij DOEN ook jouw incasso!

    Als onderneming maak je een afspraak met je klant. Je levert een product of een dienst en jouw klant betaalt daarvoor. Als het goed is… Helaas komt het regelmatig voor dat een klant zich niet aan die afspraak houdt en dat hij/zij te laat of helemaal niet betaalt. Wat doe je dan met jouw incasso?

    Zelf doen

    Je kunt zelf aanmaningen/herinneringen blijven sturen, de klant bellen en proberen op die manier alsnog betaald te krijgen. Maar daarmee kom je niet altijd achter de oorzaak van het uitblijven van een betaling. Is het slordigheid, onwil of vindt de wanbetaler dat je iets niet goed hebt gedaan?

    Incasso uit handen geven

    Je kunt er voor kiezen de incasso ‘uit handen te geven’. Vaak staat een ondernemer niet te springen om dit te doen. Angst voor hoge kosten of het onder druk komen te staan van een (goede) klantrelatie kunnen redenen hiervoor zijn. Maar de klantrelatie verbetert ook niet als jouw onderneming liquiditeitsproblemen krijgt vanwege (notoire) wanbetalers.

    Wij helpen je graag op een positieve manier

    Wij helpen je graag op een positieve en constructieve manier. Wij houden rekening met jouw belangen. Wij begrijpen dat het nodig is dat jouw factuur betaald wordt, maar ook dat je baat hebt bij het in stand houden van een goede relatie met jouw klant. Bovendien DOEN wij niet duur.

    Wil jij weten hoe we je met jouw incasso kunnen helpen, neem dan contact met ons op. We zijn bereikbaar via ruud@doenlegal.nl/ 06 576 65 759 (Ruud Vermeer) of via judith@doenlegal.nl/ 06 290 30 615 (Judith van Doleweerd).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Klanten die Doen